Followers

Thursday, May 19, 2011

fB anda lembap??? Meh sini~

Assalamualaikum uols,

Oleh kerana hari ni hari berblog,so aku redah sana sini cari tutorial2 yg best untuk dijadikan panduan bg newbie mcm aku nih...

Aku berblog Walking ke blog eN Neo In Blog,aku ternampak 1post yg menarik iaitu "CARA NAK MELAJUKAN FACEBOOK BROWSER"...aku ape lg terusla meng'klik' pd link tersebut,almaklumlah 2-3 menjak ni bila sign in ke fB je,mak datok punyela lembap,jd ni 1 peluang yg baik...

eN Neo telah memberi link dari Hafiz Rahman & Amanz di mana mereka berdua ni ade menyediakan tutorial mengenai tajuk di atas...

Jadi,sesiapa yg ada masalah kelembapan fB,bole try cara dorg nih,mana tau berjaya,tak de la asik menghadap loading lama sangat...

Selamat Mencuba~

Credit to: eN Neo In Blog, eN Hafiz Rahman & eN Amanz

2 comments:

  1. Fb sy suke larikkkk , cmne tuh ? haha

    ReplyDelete
  2. kalau fB suke larik,kena kejo laa....ape lg der,kita kejo aje,kita kejo aje...

    ReplyDelete