Followers

Saturday, June 11, 2011

Lamanye tak jenguk blog~

Assalamualaikum uols semua...

Apa khabar uols?Harap semua dalam keadaan baik2 belaka...Almaklumlah di musim cuti sekolah ni kan banyak kenduri kawin,mana lah tau uols terlebih makan,tak jaga makan minum,naik pulak blood pressure,tak pun glucose tak control.Ha,jangan sampai jd macam tu ye uols.

Actually rasa macam dah sekian lama tak menjenguk blog ni,hmmm,mana taknye,aku punya Lappy hari tu tiba2 tak boleh nak on,bukan tiba2 la sebenarnya.At first dia jd payah nak on,bila nak on tu ambil masa,and tup2 one day tu Lappy aku terus tak boleh on!!!


Wah,hari pertama Lappy aku tak boleh on tu rasa macam something wrong je...Rasa hari tu macam tak complete tanpa Lappy.Memang bosan yg amatlah.Padahal kalau Lappy boleh on pun bukan buat ape sangat,just cek emel,login fB dan jenguk blog.Tapi bila dah berhari2 Lappy tak boleh on,terpaksa lah reply emel dan login fB via aku punya bB.Jadilah!Yang tak bestnya aku tak boleh nak jenguk blog aku.Sob,sob,sob...Sedey bangat!!!

Nasib baik ada Incik Punkjunkman aku,dia lah yg tolong godek2 aku punya Lappy nih.Mula2 bila aku tengok dia bukak habis aku punya Lappy,berkatalah aku dalam hati,"Hmmm,takde harapanlah nampaknya"...Tapi rupa2 nya pandai jugak Incik Punkjunkman aku ni repair Lappy even dia takda basic pun pasal repair2 Lappy nih.

And Alhamdulillah,akhirnya dapatlah aku jenguk blog aku semula...Terima kasih My Incik Punkjunkman!!! Sayang woo kat Lappy aku ni,dah berzaman aku pakai.Walaupun nampak out dated tapi i still love my Acer Lappy!!!



Ni la model Lappy aku,hehe~







No comments:

Post a Comment