Followers

Monday, May 23, 2011

"Segmen Blog Review Oleh Jamaluddin.net"

Assalamualaikum uols semua...

Hari ini aku jumpa 1 segmen yg agak menarik,tertarik,kau memang da boom dalam Gengblogger.Sebagai orang baru dalam dunia berblog ni sudah tentulah aku sangat berminat dengan segmen ni.Yelah,kita bagi orang yg berpengalaman review blog kita dan dorang akan komen apa yg perlu dan tak perlu diletakkan dalam blog kita.Setakat ni,apa yg terpampang kat dalam blog aku tu,aku letak ikut sedap mata aku memandang,tapi para blogger yg review blog aku,entah suka atau tidak dengan susun atur blog aku.

Tak mau merapu panjang lebar,apa kata kita join segmen Incik Jamaluddin.net,manalah tahu kot2 kita punya blog boleh capai tahap yg kita pun takkan sangka.

Jom letak banner dulu!!!


Ok,dah selamat letak banner...Hmm,Incik Jamaluddin.net ni mintak kita komen blog dia,tapi untuk aku yg masih baru dalam dunia blog ni rasanya seganlah nak mengomen blog orang,lagi2 nak komen blog orang yg dah superb!!! Tak sabar rasanya nak ada blog yg superb macam blog Incik Jamaluddin,blog simple & nice...Mata kita yg datang tengok blog dia pun tak sakit sebab semuanya tersusun rapi.

Diharapkan Incik Jamaluddin sudilah review blog saya yg tak seberapa,yg baru sebulan jagung menapak di dunia blog.Semoga semua komen dari Incik Jamaluddin akan membuatkan saya akan lebih berusaha untuk berblog dengan lebih gigih di masa akan datang...Chewah!!!

Salam 1 Malaysia...Adios Amigos~

7 comments:

  1. Assalamualaikum dan Salam Ziarah dari Jamal.

    Ish Che Missy nie, jangan la puji lebih-lebih. Jamal blogger biase-biase je la, masih dalam proses belajar jugak nie.

    InsyaAllah nanti Jamal review dan komen ape yang patut ye..Dah siap nanti Jamal bgtau kat ruang komen nie...

    "Sharing Is Caring"

    ReplyDelete
  2. Incik Jamal : puji bertempat takpe...lagipun Jamal dah kira pro blogger.

    Ok,terima kasih banyak2 sebab sudi review blog saya yg masih sebulan jagung ni...Hehe~

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya di'review'

    jemput singgah blog nenek http://penglipurlarafasola.blogspot.com nk follow skali pn buleh jugak! hehe

    ReplyDelete
  4. Nenek Fasola : hehe,hopefully Incik Jamal akan memberikan komen membina.Ok will review your blog.

    Joegrimjow : yeke,ok,nanti saya review contest tu ek..tq~

    ReplyDelete
  5. Jamal dah siap review blog Che Missy..jom tengok kat sini ye

    BLOG REVIEW OLEH JAMALUDDIN.NET #3

    ReplyDelete
  6. Incik Jamal...

    thnx sebab sudi review dn komen pd blog saya...InsyaAllah saya akan cuba aplikasikan komen2 yg diberikan pd blog saya ni...

    ReplyDelete
  7. Ala..komen yang tak seberapa la che missy..:-)

    ReplyDelete