Followers

Monday, May 23, 2011

Ping entry blog anda di GengBlogger~

Assalamualaikum uols semua...

Apa khabar?Hopefully semua baik2 belaka ye...Jangan pulak ada blogger yg terkena sindrom Monday Blues ek...Bahaya tu...Wat eve pun aku doakan semoga semua Happy & Ceria belaka...

Pagi ni,aku tak ada apa-apa plan yg nak dibuat lagi jadi tangan ni pun gatallah on laptop dan apa lagi,aku pun teruslah menerjah blog aku...Actually memang tak ada apa-apa yg menarik sangat pun kat blog aku,almaklumlah masih mencari identiti dan masih dalam proses belajar upgrade kan blog...

So,tadi aku jenguk2 la ke Gengblogger,sekali aku ternampak ada 1 tutorial yg pada aku amat berguna,yela,knowledge aku dalam berblog ni masih lagi di tahap yg sedikit,jadi kena rajin-rajinlah tengok tutorial orang.Geng blogger yg baik hati dah sedia nak bagi free knowledge,kalau tak grab,kita jugak yg rugi...



Ok,untuk geng2 blogger yg belum tau macam mana cara nak ping entry anda di Gengblogger,apa kata kita terjah ke tutorial yg telah disediakan oleh Blog Coretan Cyber.Semoga dengan tutorial yg disediakan tu dapatlah kita sama2 memperoleh knowledge yg berguna...

Geng2 blogger semua,selamat mencuba...Adios Amigos~

Credit to : Blog Coretan Cyber

2 comments:

  1. hai...salam kenal...selamat berblog.. follow sini utk support kamu...^^

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan jugak...thnx for your support~

    ReplyDelete